Studenterhus
Odense

Aktuelt

Information fra Studenterhuset

COVID-19

Studenterhuset åbner d. 6. maj 2021

Vi glæder os til at byde jer velkommen i huset igen! Og vi overholder naturligvis alle myndighedernes retningslinjer.

Vi har hånddesinfektion ved indgangen og vi rengør/desinficerer efter hver gæst. Studiezonen er desværre lukket, da vi ikke kan garantere rengøring mellem hver gæst.

Der skal bæres mundbind eller visir ved ankomst til Studenterhuset og når man bevæger sig rundt. Mundbind/visir kan fjernes når man sidder på sin plads.

Pr. dags dato (30/3-21) er der forsamlingsforbud på 5 personer, som betyder, at der ikke kan afholdes/bookes interne møder i vores lokaler. Men vi opdaterer siden løbende.

Forsamlingsforbuddet i efteråret gjaldt ikke ved koncerter og arrangementer, hvor publikum er placeret på stolerækker med ansigtet i samme retning. Det betød at koncerter, foredrag og andre arrangementer gennemførtes som planlagt. Vi vil naturligvis holde denne side opdateret med de nye retningslinjer for foråret og sommeren, når disse meldes ud.

Vi opfordrer desuden alle vores gæster til at følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger:

  • Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
  • Host eller nys i dit ærme
  • Begræns fysisk kontakt
  • Hold afstand og bed andre tage hensyn
  • Bliv hjemme ved symptomer

Vi glæder os til at se jer igen d. 6. maj. 

Indkaldelse til generalforsamling

Onsdag den 7. april 2021 kl. 19.00

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i foreningen Studenterhus Odense.
 
Generalforsamlingen afholdes online via Zoom grundet COVID-19 restriktioner.
 
Tilmeld dig via Facebook HER.
 
Deltag HER via Zoom d. 7. april kl. 19.
 
Dagsorden
1. Valg af dirigent
2. Valg af referent
3. Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed i den forgangne valgperiode
4. Forelæggelse og godkendelse af årsregnskab
5. Budget for det indeværende regnskabsår til orientering
6. Indkomne forslag
7. Valg til bestyrelsen
– Formand (lige år)
– 2 studerende (lige år)
8. Valg af 2 suppleanter
9. Eventuelt
 
Indkomne forslag til punkt 6 – skal sendes til formanden senest den 17. marts inden midnat – til
formand@studenterhus.dk
 
Ønsker du at stille op til bestyrelsen skal du du være indskrevet som fuldtidsstuderende på UCL, SDU eller SDMK. Du kan skrive til formand@studenterhus.dk eller info@studenterhus.dk for mere info om opgaven.
 
Regnskab kommer online senest en uge før generalforsamlingen.